Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ / REKLAMACE:

Neodpovídá zakoupený výrobek Vašim představám. Je zboží malé, velké?

Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14.denní lhůty od data jeho převzetí.

 

Jak postupovat při vrácení?

1. Kontaktujte nás (telefonicky na tel. 601240101 nebo přes mail info@u-holoubka). Společně se domluvíme, jaký postup vrácení / výměny Vám nejvíce vyhovuje. Zda budete chtít zboží úplně  vrátit a vrátit peníze nebo budete chtít např. textil vyměnit za menší / větší velikost anebo třeba vyměnit za úplně jiný produkt. 

2. Neporušené zboží (které musí obsahovat i původní visačky) jakkoliv zabalte - ale prosíme o zabalení tak, aby se zboží při přepravě neporušilo. Na balíček nic nepište, nelepte.

3. Balíček odešlete zpět k nám a to přes výdejní místo Zásilkovny. Při podání zásilky nadiktujte kód pro zpětné odeslání 97358932. Na výdejním místě Zásilkovny si již balíček polepí vlastní etiketou a poté bude doručen k nám. Při podání nic neplatíte! Veškeré náklady jdou na nás.

 

Co následuje po odeslání zboží?

Jakmile obdržíme vrácenou zásilku (Většinou to netrvá déle než 2-3 pracovní dny. Zpravidla je však zásilka během 1-2 pracovních dní u nás.), překontrolujeme, že není poškozená a obsahuje původní visačky. Dále postupujeme dle toho, jak jsme se společně domluvili.

Reklamaci vyřizujeme nejpozději v rámci 14ti dní. Vždy se snažíme o vyřízení obratem, abyste nemuseli zdlouhavě čekat na vrácení peněz nebo dodání nového zboží.

Peníze vracíme zpět na účet, který uvedete nebo do kreditu (pro možnost pozdějšího nákupu).

Při výměně zboží odesíláme obratem vyměněný kus na adresu (či výdejní místo) nebo odložíme pro pozdější odeslání. Vše dle předchozí domluvy - na čem se domluvíme při začátku reklamačního řízení.

V případě vrácení peněz vracíme částku zboží, nikoliv poštovného (které jste platili pro dodání k Vám)! Poštovné u balíčku, který vracíte zpět jako reklamaci platíme my.

Zpětné vrácení k nám je pro Vás zdarma pouze v případě, že dodržíte postup uvedený výše (podání balíčku přes Zásilkovnu pod kódem 97358932). Pokud se rozhodnete sami odeslat balíček na vlastní náklady jinou přepravní společností, je to pouze Vaše rozhodnutí a tuto částku neproplatíme. Proto prosím dodržujte výše uvedený postup. Děkujeme!